torstai 23. helmikuuta 2012

Uusi kerroshäkki!

Jee! Nyt se on täällä!! Mun kerroshäkki on tipotiessään (tai no, purettuna tossa seinää vasten niin kuin kuvista huomaa) ja tilalle on tehnyt paluun ihanainen taikakuutioaitaus! Mä oon NIIIN innoissani ettei mitään järkee! :) Vielä kun saa marsumäärää pudotettua niin toi tulee olee ihan perfecto kun yläkerta on sit yhtenäinen ilman väliseiniä. Nyt häkissä on siis 4 loossia, 1 isompi naaraille ja Orionille sekä 3 pienempää joissa asustaa urosparit.












Luca ja Vincent haluaisivat kovasti tyttöjä moikkaamaan


"Jos vaikka tästä pääsisi läpi.."


Alakertaa


B-poikien lukaali


Toivon ja Victorin loossi


Lucan ja Vincentin loossi


Kizzy Kendra





Oon superylpee mun heinäseimivirityksestä! Joskus on käyny niin et uros on jotenki päässy kiipeämään taikiksen yli, joten tää viritys toivottavasti estää epätoivoiset yritykset. :DD






Ja miten alakerran ovet toimii:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti