sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Operaatio Marsujenvähennys

Meillä on nyt menossa "Operaatio Marsujen Vähennys" ja pääluku onkin pudonnut jo reippaasti. Lumikki ja Masterpiece pääsivät yhdessä hyvään lemmikkikotiin, Larissa Aidalle ja Aada Pauliinalle. Täällä on enää naaraat Electra, Kendra, Eukko ja Summeri sekä urokset Luca, Toivo, Orion ja mulle palautuneet B-pojat Boogeyman ja Black Out. Näistä Electra ja Kendra on jäämässä mulle, Summeri on myynnissä, Eukko tekee vielä poikueen ja katsotaan sitten, Luca ja Toivo on vielä kysymysmerkkejä, koska en haluais myydä niitä kun ne on lilac-kantajia, Orion odottelee, että saisin aikaiseksi viedä sen kastrointiin ja B-pojat odottaa vielä, että saadaan niiden terveysasiat kuntoon ennen kuin myyn ne uuteen kotiin.

Kendra odottaa poikasia Orionista ja toivottavasti saadaan joku söpö pikkunen lemmikki sieltä mulle. Tää "linja" on mulle tosi tärkee kun siinä on mun lempparit ja edesmenneet marsut, Remu ja Heidi. Tuntuu, että pieni osa niistäkin on elossa kun jälkeläisiä elää. Myös Eukon pistin urokselle, Toivolle, ja sieltä toivon syntyväksi paaaaaljon pikkuisia lilaceja. :)

B-pojat tosiaan palautuivat mulle parin vuoden jälkeen perheen muuttuneen elämäntilanteen vuoksi. Huomasin heti, että ne tarvitsi eläinlääkäriä. Niiden alapäät oli ihan turvonneet ja täynnä sitä kuuluisaa sissijuustoa. Eläinlääkärissä ne sai varmuuden vuoksi loishäätöpiikit ja kehoituksen pestä alapäät kahdesti päivässä laimennetulla Betadinella. Lääkärikäynnistä on jo aikaa ja jatkuvasti töhnää tulee koko ajan lisää ja lisää. Aion mennä kohtapuoliin uudestaan eläinlääkärille ja jos ei löydy mitään selitystä tälle niin voi olla, että pojat joutuu lähtee vihreämmille porkkanamaille. Mun mielestä se ei todellakaan oo marsulle elämisen arvoista elämää, että heppiä joutuu kaks kertaa päivässä putsaamaan.. Joka kerta tuntuu pahalta nähdä miten noi ei tykkää siitä toimenpiteestä yhtään.. Mutta katsotaan nyt. Edellisellä kerralla oltiin sellaisella lääkärillä, joka ihmetteli korvien takana olevia kaljuja kohtia, että kuuluuko niiden olla siellä.. Jos nyt seuraavalla kerralla sais Pilvin. ;/

"Operaatio Marsujen Vähennys" alkoi sen takia kun harrastuksesta meni maku tän silsajutun takia ja näyttelyihinmeno vaikeutui pahentuneen paniikkihäiriöni takia.. Eli "what is the point?" Ja oon jo pitkään haikaillu mun taikisaitausta takaisin, joten nyt olis hyvä sauma hommata se takaisin. :) Sitten kun oon saanu aitauksen kuntoon niin sinne meinasin hommata myös jonkun nätin tyttösheltien<3

Ja sitten vielä yksi arvoitus tähän loppuun:
Jättiläinen Electra 2v ja pikkuruinen, mutta tiine Kendra 1v 2kk taistelivat laumanjohtajuudesta. Kumpi voitti? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti