maanantai 9. elokuuta 2010

Megashow

Olin eilen Vihdin Jokikunnassa marsunäyttelyissä. Kyseessä oli tuplanäyttelyt eli samaan aikaan oli kaksi lemmikkiluokan tuomaria arvostelemassa ja kaksi ulkomuotoluokan (ns. virallinen luokka, jossa verrataan marsuja rotumääritelmään.) Eli näyttelyssä oli oikeastaan neljä eri näyttelyä ja varsinaisia voittajia oli myös neljä. Toki muitakin palkittiin kuin vain ne neljä. :D

Meidän tulokset:
Wilma 2/6, 4/6, SERTI x2, ROP2 -> Valmistui valioksi
Toivo 3/4, 2/4

Otin samalla koruja mukaan ja kovasti yritin niitä myydä, mutta menekkiä ei ollut.. Yhdet korvikset myin, yhden rannekorun ja yhden kaulakorun. Kuvat mun korupöydästä on tän merkinnän lopussa ja voitte laskee siitä et montako jäi yli.. Mä taidan lopettaa korujen tekemisen, koska näihin menee hirveesti rahaa enkä mä saa mitään myydyks. :( On mulla viel materiaaleja, että kyllä mä pikkusen noita vielä teen, mutta en enää hamstraa niin paljon ku oon nyt kesällä hamstrannu.

Mutta mä otin hirveesti kuvia näyttelystä. Enjoy!


Hienot palkinnot!


Ja komeat pokaalit!


Teddy odottamassa Best In Show -valintaa


Alpakka myöskin odottamassa Best In Show -valintaa.


Samainen alpakka heti näyttelyn jälkeen. Tukka lähti. Hyvät sijoituksetkin tuli: Rodun Paras (ROP), sertifikaatti ja Best In Show (BIS) 2.


Skinny odottamassa Paras Pet Marsu -valintaa (PPM)


Black roan voitti toisen näyttelyistä (BIS1)


Englannin crest buff odottamassa Best In Show -valintaa.


Päivä oli todella kuuma ja marsutkin olivat ihan läähpuuhpoikki


Englannin crest black tan odottamassa BIS-valintoja


Sk self buff odottamassa BIS-valintoja


Skinny odottamassa BIS-valintoja


Sama skinny sivulta


Amerikan crest dark eyed (de) golden odottamassa BIS-valintoja


Englannin crest black tan odottamassa BIS-valintoja


Mun korupöytä


Mun korupöytä toiselta puolelta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti